BeStyle Dergisi’nin Mayıs Ayı sonunda düzenlediği BeStyle Getaway Weekend’den sonra; modayı yakından takip eden bir LifeStyle Editör ve eski bir Best Model olarak, moda Bloggerlarıyla birlikte bu sefer de, bu yıl 5.si düzenlenen BeStyle Blogger Weekend’in davetlisiydim. Cuma sabahı, hep beraber havaalanında buluşarak, Pegasus’la yaptığımız kısa ve keyifli bir yolculukla Dalaman’a vardık.

bestyle-beliz-dilek-yeginsu-eser-usengec-sef

Bizi karşılayan transfer araçlarıyla Marmaris Kumlubük Mevkii’ne doğru yola koyulduk ve yaklaşık 2 saat sonra, konaklama yapacağımız Dionysos Otelin hemen yanında bulunan çiftliğe ulaştık.

bestyle-pegasus-usengec-sef-red-bull
Bol oksijenli bu ambiyansta, tamamen çiftlik ürünleriyle hazırlanan bir öğle yemeğinden sonra, herkes yol yorgunluğunu üzerinden atmıştı ve artık otelimize geçmeye hazırdık.
bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-marmaris
Görkemli dağların yamacında kurulmuş müstakil evlerden oluşan bir köyü andıran bu otel, odanıza merdivenleri çıkarak gitmek biraz külfet gibi gelse de, konumunun verdiği avantajla, panoromik bir doğa ve deniz manzarasına sahip.

bestyle-blogger-weekend-marmaris

Odamıza geldiğimizde yatağın üzerini kaplayan hediyelerle karşılandık. Takip edenlerinizin bildiği gibi yaptığım Snapchat yayınlarında hediyeleri beraber açtık ve inceledik.

Logitech markasının sadece 180 gram, yani kuş tüyü hafifliğindeki Keys-to-go isimli bluetooth’lu bu harika klavyesi, hem iPhone’la, hem Android telefonla, ve hem de iPad’le kullanabildiği için, gün içinde insanı ağır notebooklar taşımaktan kurtardığından, devamlı çantamda bulunmasını istediğim en büyük yardımcılarımdan biri oldu.

The Body Shop ve Sisley’in kozmetik ürünleri ve Red Bull’un Yaz’a özel hazırladığı tropikal enerji içeceği kadar, su üzerinde bile kullanılabildiğini öğrendiğim Philips’in wireless speaker’ını da çok beğendim. Beni tüm Sosyal Medya hesaplarımdan takip ederseniz, belki bir sürpriz yapıp, bu ürünleri sizlere hediye etmek üzere düzenleyeceğim yarışmaları da kaçırmamış olursunuz, nasıl fikir ama? 🙂
bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-logitech-pegasus
Diğer sponsor markaların ürünlerine, ara ara yine döneriz, şimdi havuz zamanı! İşte böyle bir havuzdan bahsediyorum. Konaklamamız boyunca, bu devasa havuzda, en çok rağbet gören şeyler, ananas ve donut şekilli deniz yatakları oldu:)
bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-deklancheur
bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-moda-blogger
Fotoğraf: Sarper Kesim

Akşam üstü hep beraber ılık havuzun keyfini neşeli bir “Hoş geldin Partisi”yle çıkardıktan sonra, akşam Mey Rakı’nın Nar Restaurant’da düzenlediği yemekte bir araya geldik. Yemek sonrası, o gün şansımıza biricik eşimin de doğum günü olduğu için, onun sürpriz pastasını da üfledik ve Dj performansı ile müzik ve dans dolu bir akşam yaşadık. Tüm hafta sonu boyunca yaptığım snapchat yayınlarımın özetini , Youtube kanalımdaki videoyla şuradan izleyebilirsiniz.

Ertesi sabah kahvaltıdan sonra bizi İnci Sandalet Atölyesi bekliyordu. Biliyorsunuz Türkiye’de ayağımın numara ve özelliklerine göre rahat ayakkabı bulma konusunda sıkıntı yaşadığım için,  genelde ayakkabı alışverişim için yurt dışına çıkmam gerekiyor. O yüzden sandaletimin hangi renklerde olmasını tasarladıktan sonra, üretim aşamasına diğerleri gibi hemen oracıkta İnci’nin tecrübeli ustaları tarafından geçilmesi yerine, benim için fabrikada özel bir sandalet tasarlanmasına karar verildi. Siyah tabanlı, siyah deri bantlı ve siyah püskül bağcıklı olarak kurguladığım sandaletlerim hazırlanıp geldiğinde bakalım nasıl olacak merak ediyorum.
Fotoğraf: Sarper Kesim

İkinci günün öğleden sonrası, otele ait 2 tekneyle Marmaris’in mavi sularına açıldık. Az gittik uz gittik, dere tepe düz gittik ve sakin ve bakir bir koyda demir atarak, tertemiz ve buz gibi denize cup diye atladık hep beraber.
bestyle-blogger-weekend-marmaris

Otele geri döndüğümüzde deniz ve güneşin verdiği yorgunluğu, Spa’da Philips’in organize ettiği mini bir el ve ayak masajıyla attık.
bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-marmaris

Akşam için bu kez otelin plaj kısmında bulunan meyhanesinde hazırlıklar yapılmıştı. BeStyle’ın Güzellik Editörü canım dostum Esra’yı ve Muko’muzu da yanımıza alarak, fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedik.
bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-deklancheur
Türk sanat müziği ve Yunan ezgileriyle, Ustaların karışımı eşliğinde yenilen keyifli bir akşam yemeğini, Red Bull’un bütün gece danslarla renklenen partisi takip etti.
bestyle-yeni-raki-ustalarin-karisimi-mey-icki
Marmaris’deki son günümüzde, Braun’un son model ürünlerinden olan Braun Silk Epil 9’un da tanıtıldığı eğlenceli bir workshopda, her birimiz kendi içimizden geldiği gibi renkli bir styling çalışması yaptık. Benim rengim tabi ki fuşya pembe olmalıydı:)

bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-braun-silk-epil-9

bestyle-blogger-weekend-usengec-sef-marmaris
Marmaris Kumlubük’e zor da olsa “bye bye” dedikten sonra, Dionysos’un birbirinden çalışkan ve güleryüzlü ekibine ve sahiplerine misafirperverlikleri için teşekkür ederek, Dalaman Havaalanına doğru transfer araçlarımızla dönüş yoluna çıktık.

Ulaşım sponsorumuz Pegasus’la, İstanbul Sabiha Gökçen’e uçarken, dolu dolu geçen keyifli bir BeStyle Blogger Weekend’i daha, güzel dostluklar kurarak bitirdiğimiz için hepimiz çok mutluyduk.

Önceki İçerikKurban Bayramı Ne Zaman ve Tatil Kaç Gün?